Testar allt innan vi kör igen

Jag skrev precis att jag shoppade bort ångesten i går, och det hjälpte så nu är ångesten bara kvar som ett litet nagg i kanten av min inre stressboll. Men för att vara på den säkra sidan så beställde jag en pizza idag och i morgon helgarderar jag mig genom att gå på fest och dricka en "massa" alkoholhaltiga drycker, allt för och vara på den säkra sidan.

I morgon börjar en ny kurs i skolan och den verkar jätteintressant, och jag är inte ironisk när jag skriver det. Så den ser jag fram emot massor...kul...Hade det varit en tråk kurs till hade nog jag nöjt mig med min fil.kand i socialt arbete. Jag behöver inte en extra yrkeslegitimation,egentligen...men nu blåser vi på, denna kursen håller på till 14/1 så det är en långkörare med det högtidliga namnet: Handlings strategier och etik i socialt arbete.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha !!! Hoppas du njöt av pizzan ;)

2010-10-02 @ 18:28:57
Postat av: Kicki

Haha, såklart!!

2010-10-02 @ 21:41:14
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0