Lite ljus skugga i mörkret

Ett klassiskt tips för och pigga upp sig själv när man är nere är att shoppa lite. Att använda sig av shopping för att på ett "konstgjort" vis belöna sig själv är gammalt och vedertaget. Gillar man inte shopping kan man ju alltid tröstäta men jag valde shopping.

Efter att lämnat in tentan från helvetet i går så strosade vi runt på stan i Göteborg. Det var jättemysigt och jag gick runt på gator jag aldrig vågat mig ut på förr. Av en slump halkade jag in på en Make up store affär och passade på att köpa med mig en ögonskugga. Nämligen Meteor, en enkel bas/highlightskugga som jag saknat. Nu är det inte så ofta jag trollar med skuggor men till fest är det lite kul så därför blev det ett köp. Och jag blev lite gladare, ni ser ju bara på påsen inte kan man vara ledsen med en sådan i sin hand!?

 

Fina påsen

Fina skuggan


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag löööv it!!!! En av mina absoluta favoriter funkar till allt. Fest,vardag,bas eller helt singel :))

2010-10-02 @ 18:27:43
Postat av: Kicki

And you love me, så perfekt!

2010-10-02 @ 21:40:37
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Hermannelena

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:22:46
URL: http://hermannelena.blog16.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0