Som man bäddar får man ligga...

Det är märkligt att när jag bokar upp mig på någonting och är noga och kollar med min andra hälft om det är okej och han svarar ja, hur kan det då uppstå dubbelbokningar? Jag har fått klartecken, det betyder i min värld att han passar barnen just då. Vad det betyder i M:s värld är just nu lite oklart. För i morgon när jag skall träna skall M nämligen jobba?! Hur gick det till? När blev barnen stora nog att vara hemma själva? Det här problemet har han ställt till själv så jag lutar mig tillbaka och blir underhållen av showen...för träna det skall jag. Ett vanligt pass hade jag kunnat rucka på (såklart) men de här passen har jag sett fram emot väldigt mycket och längtat efter.

Ps. Farmor och farfar finns som back up om han inte hinner hem i tid. Toppen toppen!

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0