Jag kan inte få nog...


Jag har gått in i en Metallica koma. Jag är så glad att jag skall få se detta underbara band live!! Jag har fastnat nästan varje kväll med dokumentärer och intervjuer och jag gillar bandet mer och mer. Detta band av ödet sammanstrålande killar som gillar samma sorts rock n´roll. Dessa arga, arogananta, självupptagna, drivna killar med en enorm musikalitet. Man behöver inte gilla bandet men det räcker att man lyssnar lite mer uppmärksamt på en av deras låtar för att höra att det är avancerad musik. Och jag blir så imponerad av killarna själva som har gjort en resa från hemlöshet och drogträsk till att sitta i mångmiljonvillor och förutom att spela den musik de själva älskar värna om sina familjer och andra (inte bara sig själva). Häftigt!

Annars så är det våffeldagen och jag har pressat i mig ett gäng våfflor och nu är jag väldigt mätt..haha..riktigt gott!!

Kommentarer
Postat av: Carro

HA ha !!! Koma!!!

Ja många av deras låtar är bra och många är rätt kassa också ;*

2011-03-27 @ 15:09:09
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Carro: Jo så illa är det :) Men jag tycker inte heller att alla låtar är bra...men de flesta :) Det går inte att tycka illa om balladerna det får du hålla med om i alla fall !!

2011-03-28 @ 09:46:13
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0