Lösenord

Jag har bestämt mig för att lösenordsskydda min blogg. Jag vill inte stänga ner den helt så det får bli alternativet. Så de av er ca 40 personer som är är inne dagligen och som vill fortsätta läsa får skicka ett mail till mig på [email protected] så kommer jag skicka ett mail till er med lösenordet. Det är inte utan att det skall bli intressant och se hur många som kommer "våga" skicka ett mail för det är väldigt många fler som läser bloggen än de som kommenterar :)

Så vill ni fortsätta läsa så skicka ett mail till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förväntar mig att jag får koden personligen :)

2011-03-08 @ 12:01:26
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0