Föreberedelser

Tänk att två små busfrön kan generera så mycket arbete. Förra helgen hade vi släktkalas och denna helgen så går barnkalaset av stapeln. Det skall förberedas med handling, bakning, städning, present inköp och ev skall jag vara så redig att jag hittar på en lek till förutom " sätta knorren på grisen leken". Förmodligen kommer ungarna leka hur bra som helst utan "fåniga" lekar men det kan vara bra att ha ett par lekar som ess i rockärmen om de skulle bli lite blyga :)

Annars är det seminarie i eftermiddag mellan 14-16. Helt perfekt tid om man vill förstöra hela min kväll (jag kommer vara hemma till 18,00), så tack för det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men kommer du inte ihåg när vi var små ???

Det var ju lekarna som var roligast !!!

2011-03-11 @ 21:25:14
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Mariana

Du har ju iaf varit smart och få barn inom samma månad så du kan slå ihop kalasen, fast det blir säkert inte populärt ju äldre dom blir :-)

2011-03-12 @ 07:54:20
Postat av: AnnaViktoria

Vad kul med barnkalas :) Även om det säkert är lika roligt när det är över, för mamman åtminstone hihi ;)

2011-03-12 @ 11:36:26
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carolin: Kanske det men då var vi allt lite äldre än 5 och 3 år

Mariana: Haha..Ja det gäller och ligga i framkant när man planerar...jag vet inte ens om detta konceptet är genomförbart nästa år men jag kör så länge det går :)

Anna: Precis så är det! win win :)

2011-03-12 @ 21:42:31
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0