Äntligen

Nu är jag frisk, för nu orkar jag inte med mer sjukdommar!! Så idag gick jag i väg och tränade styrka med Carolin som påpassligt nog var i stan. Det blev ett ganska hårt pass med fokus på överkroppen. Till slut tyckte Carolin att jag tränade lite för många övningar på en och samma maskin så då satte hon sig i en liten hög i hörnet och väntade på att få gå hem...hihi.. Passet gick bra och jag kan redan nu känna att i morgon kommer jag vakna med träningsvärk i triceps.

I morgon skall jag också i väg till min nya arbetsgivare och skriva på anställningspapprena och prata lite mer ingående kring min anställning. Det kommer bli så bra där här, det känner jag på mig!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha Ja när man kör samma muskelgrupp flera gånger och jag är färdig blir jag trött och stejkar ;)

Hoppas allt gick bra idag kram !!!

2011-03-03 @ 23:44:06
Postat av: AnnaViktoria

Gud vad spännande och roligt med ditt nya jobb, jag är så glad för din skull!

2011-03-04 @ 09:32:12
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0