Agent FokusKicki, loggar in...

Första "hemliga" inlägget, det känns stort som om jag måste släppa en bomb av något slag typ att jag är gravid med tvillingar eller att jag är hemlig joker i Big brother huset.

Men varför jag har skyddat bloggen är helt enkelt av den orsaken att jag vill bli av med ett gäng snokare som jag vet är inne och läser men som aldrig kommenterar eller avslöjar att de läser. Av sådana människor för jag lite fluktar vibb av, typ som om de står i buskarna utanför huset och tittar in men aldrig avslöjar sig. Så, därför detta upplägg!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha, agent Kicki :-) jag kan avslöja en liten hemlighet jag.... Är gravid igen men hoppas innerligt att det bara är en därinne

2011-03-10 @ 18:21:00
Postat av: Pernilla

Hoppas det kommer kännas bättre med detta upplägget!

2011-03-10 @ 20:09:15
Postat av: Carro

Ha ha ha!!!

JAg som verkligen hade tyckt det hade varit om du släppt em bomb :)

2011-03-10 @ 21:00:22
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Mariana: Nämen vad roligt, MEGAgrattis!!!

Pernilla: Ja det tror jag verkligen.

Carro: Haha, ingen bomb här.

2011-03-10 @ 21:07:25
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sen så känner man sig ju lite exklusiv som blivit hedrad med ett lösenord ;)

2011-03-11 @ 16:37:58
Postat av: kicki

Jessica: ni är alla vip här hos mig!!

2011-03-11 @ 20:27:32
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0