6 x 20 min

Dagens maratonträning är över. Det blev till sist möjligt för mig att gå på alla pass jag ville så Zumba, BodyCombat, Core, BodyJam, Bodybalance och BodyPump alla pass varade i 20 min så det blev med andra ord 2 timmars träning. Framförallt såg jag fram emot Zumban och BodyJam två dansinsperaerade pass och de levde upp till mina förväntningar. Det var roligt och släppa loss och skaka rumpa och känna sig som en av deltagarna i någon dansuppsättning. Kan hända att jag kommer gå på dessa pass igen, men styrka, kondition och BodyCombat/ Core är mer min melodi. Undrar hur musklerna kommer reagera i morgon?

Nu är det dags och svida om från träningskläder via stretch och en dusch till kalaskläder för nu skall vi snart gå och uppvakta K som fyllt 35 år och har öppet hus. Trevligt värre!!

Ps. På bilden, Jessica my partner in crime :) (Här på kortet är vi på löpbandet för att komma undan BodyStepen sen gick vi in och fortsatte köra)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Partner in crime...hahaha...du menar att det är olagligt att bli så vältränade som vi ;)

2011-03-19 @ 18:36:53
Postat av: Pernilla

Duktiga ni är!! Båda 2.

2011-03-20 @ 11:01:36
Postat av: Carro

Herregud vad ni har kämpat på då :)

2011-03-20 @ 11:48:24
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jessica: Haha, precis så :)

Pernilla: Tack, man får passa på när det är roliga pass

Carro: Ja du skulle varit med, speciellt på Jam (tillåt mig asgarva)

2011-03-20 @ 20:51:40
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0