Lövly!

Jag, strax innan vi bestämmer oss för att vi åker till Ullared i stället :)(Enda bilden i min kamera)

Jag köpte ett par Nike träningsbyxor (det är de som göms i påsen) men det var också det enda som jag köpte på Freeport. Jag trodde att utbudet skulle vara mycket större och med mer rabatterade priser. Jag måste nog säga att jag blev besiviken. Här väcktes idén att åka dit man vet att fynden står på hyllan och trängs, Ullared.


Nu närmar vi oss prisparadiset..galet nöjda!

Sagt och gjort, vi gasade vidare och hittade vårt Mecka. Vi hade bestämt oss för att ge stället max 3 timmar för vi skulle hinna hem till träningen på kvällen. Men tiden går fort när vi gick omkring och hittade vi många fler fynd än på Freeport. Jag passade på att köpa färdigt alla födeledagspresenter till barnen som fyller snart. Jag fyndade även en jacka till M, regnbyxor till A, lite småsaker som barntandborstar, fickspegel och kontorsmatrial. En massa små fynd och prislappen blev inte så hög som den brukar, skönt!

Carolin tvingar mig och fota och posa inne i varuhuset (där man inte får fota egentligen, jag nojade lite över det)

Depåstopp, här var vi rejält hungriga

Här insåg vi att vi kommer aldrig hinna hem i tid till träningen om vi inte går till kassorna NU, och vi var ju inte riktigt klara :) Så vi ringde och bokade av vårt pass :)

Jag smygfotar Carolin och hon fångar mig mitt i farten på parkeringen

Målet var ju Freeport och IKEA och bara för att man tar omvägen till Ullared betyder inte det att man hoppar över IKEA. Full fart framåt...mot IKEA... 

Här var vi så hungriga att 5 min efter den här bilden togs var min mat slut!

På Ikea köpte jag två kuddar för 9 kr/styck samt en toaborste, mina kap gick på 38 kr tillsammans. Jag hittade ingen byrå som jag tyckte om så det blev inget köp av ny förvaring. När vi var klara åkte vi hem och störtade i säng. Någon träning det blev det då rakt inte.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det var en mycket trevlig dag och fina kort ha ha!!!

2011-01-19 @ 18:29:08
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: AnnaViktoria

Vilken mysig dag! :) Freeport är ju som sagt lite olika beroende på när man åker dit, ibland har jag gjort rejäla fynd - men det har blivit lite sämre de senaste åren tror jag. Ullared däremot kan man lita på, så ni gjorde ett klokt beslut hihi.

2011-01-20 @ 00:19:26
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Carro: Japp det är tur du är flitig med din kamera.

Anna: Jättemysig dag! Freeport var inte speciellt bra den här gången men då kan det ju å andra sidan bara bli bättre i fortsättningen :) Ja, Ullared kan man alltid lita på!!!

2011-01-20 @ 18:47:22

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0