Ute på isen och har det glatt...

Ja ni har väl hört att det är bättre och gå på isen och ha det glatt än att gå i leran och sörja :) I går när jag och barnen var ute på en liten roadtrip med tillhörande fika i bilen så gjorde en spännande grej. Jag satt i framsätet och mixtrade med smarriga mackor och jos-paket samtidigt som jag pratade med Carolin i telefonen. Mini behövde lite hjälp så jag lade i från mig telefonen och gick ur bilen och bak till honom och hjälpte till med det nu var han behövde hjälp med. Sen kom det spännande, när jag skulle gå tillbaka till framsätet så halkade jag till och tjoade högt och kanade in under bilen. Där låg jag som ett streck under bilen och asgarvade och det tog inte många sekunder innan barnen gick ifrån att vara rädda/förvånade till att de också asgarvade. Sen kom jag på att Carolin var kvar i telefonen så då var jag tvungen och skratta ännu mer..så kan man göra men det är inte rätt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men ett skratt förlänger livet...;)

2011-01-31 @ 19:30:04
Postat av: Kicki

Jessica: Så sant, och länge kommer vi leva efter det skrattanfallet :)

2011-02-01 @ 11:45:57
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Carro

HA ha ha!!! Ja det var hysterikt roligt :D

2011-02-01 @ 12:13:38
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: AnnaViktoria

Hahahahaha nu när allt gick bra så skulle det varit en härlig syn! Det är alltid lika spännande när man lyckas med sånt där :D SKÖNT att du inte slog dig. Kram

2011-02-01 @ 20:40:17
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0