Slut på den här veckan...

Jag började helgen med träning och jag slutar helgen med träning också. Helgen är ju den enda tiden jag vet med säkerhet att M inte jobbar och jag har möjlighet och träna men det är ju lite annat man vill hinna med under helgen också. Body pump blev det i alla fall och inte fullt så trångt som sist söndag. Jag ändrade inget i vikterna men försökte få bättre kontakt i bröstmusklerna under den låten, jag har lite svårt att få den övingen att kännas fullt ut. Övning får ge färdighet helt enkelt!

Nu skall jag se färdgt på filmen Huset vid sjön som går på 5:an just nu...

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra kämpat!!!

Den filmen är så bra men Benny ville inte se den idag :(

2011-01-16 @ 23:20:21
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0