Rör inte min tidning!

Varje morgon vill jag läsa Bohuslänningen (den lokala dagstidningen) om den inte kommit eller jag måste skynda mig i väg och inte hinner sätta mig ner och läsa blir hela min morgonrutin störd. Jag är på riktigt intresserad om det har hänt något av värde under natten i stort som smått. Och det är väldigt viktigt att jag får välja vilken del av tidningen som jag skall läsa först. Om jag kommer upp senare än M och måste börja i den delen av tidningen som han läst klart kan jag bli lite småsur. Jag tror detta måste vara ett av de tydligaste av alla kännetecken på att jag börjar bli äldre.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha !!! Ja det är det men jag är likadan med morgon nyheterna och när jag hychar på att barnen skall vara tysta så ser jag mamma framför mig hi hi!!!

2011-01-04 @ 19:44:48
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Pernilla

När jag bodde i Dingle och också hade Bohusläningen var jag likadan =)



Nu är det Metro som gäller. Och den vill jag läsa på frukostrasten på jobbet. Eftersom rasten är för kort för att hinna läsa igenom hela tidningen tar jag med mig tidningen till arbetsplatsen igen, för att vara helt säker på att ingen snor den ifrån mig till lunchrasten...då jag ska lösa korsordet =)

2011-01-04 @ 20:41:23
Postat av: AnnaViktoria

Hihi söt :) Jag saknar verkligen att ha morgontidning, här nere känns det inte lika kul - jag bryr mig liksom inte så mycket om ifall nåt har hänt på torget i Olofström precis ;) Önskar att man kunde få Bohusläningen hit ner, men det kanske går, vad vet jag :)

2011-01-05 @ 10:12:41
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Hehe...det känns bra att det inte bara är jag med fasta morgonrutiner :)

2011-01-05 @ 20:11:27
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0