Premiär

I går hade vi premiär här hemma. Det var nämligen så att jag och äldste pojken gick på bio för allra första gången i hans 5 åriga liv. Vi såg på Var inte rädd Långa Farbrorn, som är en film om lilla Anna som skall titta på Spöket Laban filmer tillsammans med Långa Farbrorn. Det var sååå mysigt och det tyckte A också att det var. Kul och lite spännande att sitta i biosalongen och äta popcorn och kolla på film tillsammans med mamma. Han var så duktig för vi var där tidigt ca 15 min innan filmen började och han hoppade inte omkring trots att vi var där innan och filmen varade i 45 min. Min stora kille!!

Förväntansfull i kön

Tilltugg :)

Nu börjar filmen...

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt !!!! Det är ju alltid kul att gå på bio :p

2011-01-25 @ 09:54:20
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: AnnaViktoria

Åhhh vad mysigt :)

2011-01-25 @ 15:40:42
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0