Ops...



När det är REA är det lite svårt för mig att gå ut ur affärerna tomhänd. Det är så lätt att jag "passar på" och köper lite extra grejer till barnen. Det är sällan jag köper något till mig själv men som sagt gärna något men barnen. Och så här gick det när jag var inne på ZARA senast: Jacka och jeans till 5 åringen och 2 st skjorttröjor till 3 åringen. 

Ni undrar kanske om barnen verkligen behövde kläderna, ja självklart! Vilken 3 åring behöver inte lite nya skjorttröjor och piffa upp vardagen med ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart dom behöver lite kläder för att piffa till vardagen he he!!!

Jättesnygga och framförallt den vitrandiga pike tröjan och den svarta jackan me like :)

2011-01-17 @ 20:46:40
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: AnnaViktoria

Verkligen fina inköp :)

2011-01-17 @ 23:43:15
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0