Morgon jogg

Hur går det med min träning den här veckan egentligen? I måndags blev det ett kort sett med mage, axlar och trisceps och i dag på morgonkvisten har jag varit och slitit lite på löpbandet på gymmet. Det blev 5.5 km i intervallträning. Det gäller och pressa in ett pass när det finns minsta lilla tid över. Jag hade max 1 timme på mig idag så det blev snabbt in och ut. Denna veckan är ju som den är :( 

Roligaste på gymmet idag var en medelålders kvinna som tränade i svarta ganska tajta jeans. Det såg inte helt bekvämt ut, men man tager vad man haver...

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja ibland är det så och duktig du är som orkade på morgonen :)

2011-01-26 @ 13:37:32
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Jessica

Idag såg jag en som tränade i gymmet i trasiga tighta blåjeans...och det MÄRKS att det är öppet hus!!!

2011-01-27 @ 20:29:07
Postat av: Kicki

Carro: Tack, jo man gör det man måste

Jessica: Ja och det märks också på att alla pass är fullbokade :(

2011-01-28 @ 19:58:48
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0