Kort dag

Det blev en kort dag i skolan idag. Läraren såg ut som Gert Fylking och pratade som om han gick på något lugnande. Vi klarade av att lyssna i 1,5 timme innan vi gick i väg och fixade med annat skolrelaterat. Så nu tar jag helg, skönt. Jag skall börja med och hämta hem barnen från dagis och sen blir det mys i kvadrat. 

I morgon blir det 8 timmars jobb, det passar min plånbok mycket bra!! Då får det vara värt att man missar en sovmorgon, men jag lovar att jag kommer ta igen det på söndag om barnen tillåter det :I

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Förresten, förlåt att jag smsade så sent igår - kom på senare att du antagligen sov då, hoppas du inte stördes av ljudet! Kram

2011-01-21 @ 22:12:21
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Jag har ljudet avstängt när jag sover så det är ingen fara på taket!! Kram

2011-01-22 @ 19:34:52
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0