Jag får snart en propp...

Nu är det Solsidan om en minut och vad gör jag jo jag sitter vid datorn och försöker lägga upp en ny bild på mig från mitt sms bloggande i går, en lite större bild men det vet jag inte alls om det gick. Vi får väl se om den dyker upp. Men till saken varför sitter jag inte framför tv:n, jo för jag egentligen sitter och surfar runt på regeringens hemsidor (när jag inte tar paus och bloggar) och letar Proppar (Propositioner) och Sou:s (Statens offentliga utredningar) dvs förstadierna till våra lagar som de ser ut idag. Detta gör för att jag överhuvudtaget skall ha något och prata om i morgon på min handledning. Kul va?! Nä...tur det finns tv4play.se säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch vad tråkigt hoppas du hittade något att prata om.

2011-02-01 @ 12:11:35
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0