Fina värmande ord!

Idag har tentan överlämnats till ansvariga lärare och nu börjar en 3 veckor lång väntan på att resultatet skall komma upp. Jag vill såklart ha ett VG men jag har inte riktigt lagt ner så mycket jobb på den här tentan så får jag ett G så är jag nöjd. Kursen Sociala handlingsstrategier i socialt arbete är därmed avslutad. Vi hade en fint avslut i gruppen och jag fick höra så fina ord om mina styrkor som socialarbetare, jag blev så glad och varm ända in i själen! Nu känns det lite tråkigt att lämna den här klassen och börja en ny på onsdag men det får gå det med.

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltid kul med berömm :) Kommer gå fint !!!

2011-01-14 @ 21:58:17
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0