Bra vs dåligt

Jag tänkte lista dagen i bra och dåliga saker:

Bra

Jag har jobbat = Pengar

Jag har sålt några skolböcker = Pengar

Jag har ringt 2 jobbiga telefonsamtal = Mindre ångest över det

Jag har blivit erbjuden flera jobb möjligheter = Känner mig uppskattad och skönt och veta att man får bra referenser

Dålig

Jag har jobbat = Mindre tid till skolarbeten

Jag har sålt några skolböcker = Jag har fler jag vill bli av med

Jag har ringt 2 jobbiga teledonsamtal = Jag har minst ett jobbigt kvar

Jag har blivit erbjuden flera jobb möjligheter = Jag vet inte vad jag vill börja jobba med, eller i vilken organisation


Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha vad roligt, eller kanske inte. Kul med flera jobbalternativ men jobbigt med val....

2011-01-28 @ 22:29:15
Postat av: Carro

Ja fast jag tycker nog att dom bra vägde över dom dåliga för det är bättre att välja än att inte bli erbjuden någonting ;)



Men jag förstår dilemmat kram!!!

2011-01-28 @ 23:21:00
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag gillar första listan bättre ;-) Puss på dig!!!

2011-01-28 @ 23:26:36
Postat av: Pernilla

Tycker du ska tänka på det som är bra!

men förstår dina funderingar

2011-01-29 @ 08:50:46
Postat av: Kicki

Jag försöker tänka på allt bra för det är mycket, men det finns alltid två sidor av myntet..speciellt med skolarbetet...jag vet inte när jag skall få tid med det..

2011-01-29 @ 14:14:36
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0