Apan eller Eva, vem är din stammoder?!

Härom kvällen när A skulle somna låg han och funderade lite över världen. Han konstaterade det att alla människor har en mamma men funderade sen på hur den allra första mamman kom till världen? Jag förklarade som den pedagogiska mamma jag är att det finns två förklaringar till hur det gick till och man får själv välja vad man vill tro på. Herregud när jag var i 5 års åldern vandrade mina tankar mellan om jag skulle måla eller leka med Barbie. Han är nog en liten grubblare min pojk :)

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Vad go han är :) Helt klart en liten tänkare! Sötnos!

2011-01-03 @ 11:07:53
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Mariana

Vilken liten djuping :-)

2011-01-03 @ 20:36:06
Postat av: Carro

VAd söt han är lille A. Det är bra att han tänker :)

Själv kom jag på att alla skulle dö runt den åldern och det kommer jag ihåg att det var en hemsk upptäckt.

2011-01-03 @ 21:04:33
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Pernilla

en sån liten raring =)

2011-01-03 @ 21:47:55

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0