60 min fight

Börjar den här dagen med att köra skiten ur kroppen via ett Body combat pass. Efersom det är öppethus/ provapåvecka på gymmet så är alla pass fullbokade. Det i sig är i och för sig kul men det är trist om vi betalande kunder inte får plats på passen pga av det. Men ingen fara på taket, jag stod på reservplats i några dagar sen bokade ett par personer av och vips fick lilla jag möjlighet och fightas lite. 

Jag älskar den fartfyllda känslan i passet och komibinationen kondition/styrka. Sen att vi tränar till en av de bästa instruktörerna jag mött gör inte saken sämre. För mig är det optimalt när någon skriker och peppar från scenen, det gör att jag kör ännu hårdare...

Nu har jag en bra känsla i kroppen och senare i kväll vankas det 30 års fest så det lär ju inte bli sämre :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Avundsjuk jag blir!! På båda sakerna. Jag vill också träna och få gå gå fest :-( Eller ja. Jag korrigerar: Jag vill också HA tränat, inte träna, och få gå på fest ;-) Ha jättekul! Puss

2011-01-29 @ 14:55:55
URL: http://karinkakan.blogspot.com
Postat av: Carro

Kul att kom med :) ha det så kul ikväll och ta en drink för mig med :O

2011-01-29 @ 18:13:31
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Karin: Ja det är en skön känsla efteråt den är inte alltid där innan :) Festen var bra!

Carolin: Ja det kändes bra. Jag tog en hallondrink för dig (samma som välkomstdrinken på min tjejfest)

2011-01-30 @ 11:11:44
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0