Vilken helg!

I bland så blir en kort bloggpaus lite längre än vad man har tänkt sig. Men jag är inte längre bort än att jag läser era bloggar och försöker kommentera. Den här helgen har varit riktigt bra!! I fredags var jag ute med maffian och käkade middag på krogen sen var det hålligång resten av den natten. I lördags var det dags för en ny träff med andra kompisar och en härlig hemmakväll framför en värmande kakelugn. Helgen avslutades på söndagen hos Carolin med fruktstund och massa lek och bus. I dag kan man säga att jag är lite trött, så här mycket "action" brukar det inte vara men det är härligt och det är sååå kul. 



Blderna visar hur middagen gick från middag till party och tjejerna som efter ett par glas vågade provade mitt röda läppstift :)


Kommentarer
Postat av: Carro

iblan blir allt roligt på en gång he he!!! Ser ut som ni hade en toppen kväll :)

2011-02-21 @ 20:48:00
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0