Upp och ner, ner och upp

Idag har jag verkligen tvättat loss i tvättstugan, 7 st maskiner har jag kört. Herregud vad mycket tvätt det kan bli. Då har vi ändå tvättmaskin i lägenheten som vi kör med i bland. Sen har jag hunnit med och kolla på Landskampen mellan springningarna. Det är bra att varva det tråkiga med något roligare. Jag älskar verkligen den sortens program och att Peter Forsberg är med gör inte saken sämre :) Men nu blir det sängen, pojkarna sover gott och det är dags för mig att också få några timmars sömn innan morgonen kommer och överfaller mig..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Överfaller...ska vi attackera varandra på combaten idag? ;)

2011-02-05 @ 10:13:30
Postat av: Kicki

Jessica: Nej det skall vi inte...vi skall undvika att de andra överfaller oss :)

2011-02-05 @ 13:20:13
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0