Ständigt nya utmaningar

Helgen har förflutit lugnt och stilla och vi har haft det riktigt bra och mysigt. När skolan känns motig så är det extra skönt och mysa med de som är viktigast i livet och tänka på hur lycklig jag är som såå fina underbara barn. Vi har bl.a hunnit med och beta av ett 80 års kalas med tillhörande goda tilltugg och trevligt sällskap. 

Nu är det ny vecka och massa nya uppgifter att ta sig an ligger framför mig. Fy vad skoltrött jag känner mig. Massa skolarbete och för lite tid, ursch ingen bra kombination. Mitt humör är verkligen inte på topp.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men det är ju inte så konstigt att du känner dig skoltrött det har ju varit en lång tid för dig men snart är det över och då börjar allvaret ;)

2011-02-08 @ 16:35:14
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Carro: haha..ja och då blir det kanske värre ;)

2011-02-08 @ 22:19:21
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0