Sova,sova,säng,säng,säng...

Jag tror min förkylning håller på och gå över. Jag fick sova gott natten till idag i alla fall och jag hoppas även jag får sova nu. Med barnen känns det som att det går lite från och till, riktigt bra är de inte :( Mini åt inte ens upp sitt lördagsgodis så då är det helt klart inte en frisk unge. Jag tar en tidig kväll i kväll för jag är såå trött! Mot sängen och mitt bokrea fynd för 15 kr, är boken bra skall jag tipsa er senare för just nu kommer jag inte ihåg vad den heter.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä äts inte godiset upp till sista biten så är det något som inte stämmer :(

Hoppas ni kryar på er fort allihopa kram :)

2011-02-26 @ 21:43:10
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Carro: Nä när godiset blir kvar är inte mini frisk så är det helt klart!

2011-03-03 @ 11:06:45
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0