Produktiv

Det värsta med att plugga är att man hela tiden känner att man ligger efter. Det finns liksom alltid mer saker som man borde eller kunde göra. Massa böcker att läsa, massa arbeten att skriva och vid sidan av det vill jag ha ett liv.

Jag har under de här åren som jag läst blivit bättre och bättre på att prioritera. Jag har också blivit sjukt effektiv, kanske just pga av att jag prioriterar mitt "lediga" liv högre än skolan. Så när barnen är på dagis så är det fokus som gäller, allt för att jag skall vara ledig så mycket som möjligt när barnen är hemma. I bland räcker inte tiden till, men det är planen. Nu skall jag hålla mig till den planen i en termin till och sen skall jag inte plugga på ett par år. 

Förutom att vara effektiv är jag bra på multitasking, ni ser hur bra jag fixar det här med bloggning samtidigt som jag skriver inlämningsuppgift :)

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0