Kanelbullar



Vad gör man när det bara snöar och slaskar utanför fönstret? Jo idag så bakade vi kanelbullar. Det är pojkarnas absoluta favorit "godis". Jag blev riktig imponerad av hur duktiga de var på att hjälpa till, tidigare har de kanske i ärlighetens namn mer varit i vägen än varit till hjälp, men idag var de som sagt jätteduktiga. Nu skall de drillas i matlagning och bakning så jag kan kräva ut de här tjänsterna när de blir tonåringar.

Förresten skulle ni sett hur kärringaktig jag såg ut när jag satt och mumsade på en kanelbulle och tittade på Antikrundan förut. Jag måste lära mig dricka kaffe och införskaffa en virkad duk och sen är jag i hamn...

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser riktigt gott ut jag kommer he he ;)

Duktiga killarna var och ha ha !!! JAg kan riktigt se framför mig hur du såg ut :D

2011-02-10 @ 22:26:21
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Kicki

Carro: Kom bara kom det finns så det räcker till dig med :)

2011-02-11 @ 22:05:34
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0