Ingen lust alls

Ursch idag är ingen bra pluggdag för mig även om vädret verkligen inbjuder till att sätta sig framför datorn. Just nu har jag så mycket att göra att jag inte vet i vilken ände jag skall börja. Jag har skrivit en to do- lista men när första punkten är börja skriva på min inlämning där ett juridiskt dilemma skall analyseras utifrån lagen och förarbetena så känns det inte riktigt som jag kommer hinna bocka av några andra punkter och det känns tungt. Jag har inte riktigt fått till min frågeställning till inlämningen och då är det svårt att över huvudtaget börja skriva eller börja leta matrial. Nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och hoppas på att det känns bättre när jag vaknar igen...

Kommentarer
Postat av: Carro

Kämpa vidare och här får du lite heja heja heja !!!!

2011-02-01 @ 12:29:51
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0