Fantastiska fredag

Nu är jag klar med juridik-inlämnings-uppgiften. Så nu tar jag helg helt utan det dåliga samvetet som jag skrev om i förmiddags. När man väl hittar rätt frågeställning så faller det mesta på plats och så även i denna uppgiften. Den skall skickas in till ansvarig lärare klockan 12,00 på måndag så jag har fortfarande tid för att göra lite finjusteringar under måndags morgonen men den är helt klar redan nu. 

Sen har jag ju glömt och berätta för er om min hemtenta i Sociala handlingsstrategier och etik som jag lämnade in för över 3 veckor sedan. Den är GODKÄND!!! Vilken härlig fredag den här blev!!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt! passa på och njut nu!

2011-02-11 @ 17:09:44
Postat av: Kicki

Mariana: Tack det skall jag göra :)

2011-02-11 @ 22:06:48
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad kul och skönt med helg :)

Kraaam!!!

2011-02-12 @ 13:43:33
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0