Det går framåt i snigelfart

För att bryta mitt dödläge som jag hade förut satte jag på Spotify på högsta volym och vrålade rakt ut i lägenheten. Haha..grannarna tänker väl att jag är galen men sådana petitesser struntar jag i. Efter att ha missat de flesta tonerna och fått ut lite pluggångest ur kroppen så lyckades jag höja mitt humör med ett snäpp. Så nu har jag börjat på uppgiften i alla fall. Imorgon tror jag att jag går på de andra punkterna på listan dvs skriva personligt brev, ringa väl utvalda chefer samt maila i väg några jobbansökningar...det får bli målet i alla fall sen vi får väl se hur det går... Nu skall jag hämta barnen och höja mitt humör ett (minst) snäppt till!!

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0