Working 9 to 5

Nu vill jag att skolan skall vara över ännu mer. Jag har gjort mina första 3 dagar på mitt nya jobb och det känns helrätt. Personalen verkar vara riktigt bra. Oftast känner man ju redan med en gång om någon sticker ut och det har jag inte kännt av. Så hittills känns det fin fint. 

Förra veckan tränade jag bara en gång. Det gäller och få in nya rutiner nu när jag är styrd av arbetstider och inte kan välja tiden själv hur som helst. Jag går ju gärna och tränar när det inte är så mycket folk på gymmet och efter jobbet på kvällen är det ju som mest folk där. Men nu inbjuder ju vädret till att börja med joggingturer utomhus så det är bara och ge sig ut på premiär turen. Dock inte i morgon för det skall regna, blääää...men efter regn kommer solsken och då mina vänner, då ger jag mig ut.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja snart är skolan slut :)

Det är bara lite kvar nu och angående vädret så säger dom att det skall snöa till påsk !!!! :(

2011-04-12 @ 10:11:34
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Roligt att höra att jobbet verkar bra. Hoppas det fortsätter så!

2011-04-14 @ 22:12:05

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0