Sjuk

Jag är sjuk och jag har feber det är ungefär lika roligt som att vara riktigt hård i magen när man skall gå på toa. SKITjobbigt med andra ord! I flera dagar har jag haft feber och den har inte släppt idag heller. Så trots alla mina trappa tankar om att jag skall klara av och åka till skolan i morgon så kommer det inte att gå. Jag måste sova, vila, snyta mig, dricka vatten och värka ut den här väldigt ovälkomna förkylningen, f*n! 

PS Det goda med den här förkylningen är att barnen INTE är sjuka, helt fantastiskt!!


Kommentarer
Postat av: Carro

stackars dig inte roligt alls :(

Hoppas du kryar på dig snart och sänder dig massa kramar :))

2010-09-05 @ 21:42:13
URL: http://cocacola192.blogspt.com
Postat av: Pernilla

aldrig kul att vara sjuk. krya på dig!

2010-09-06 @ 08:45:24

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0