Så ligger landet

Skola: För att förstå fattigdom i Sverige, måste jag förstå den i världen. Intressant men sjukt jobbiga med ekonomiska termer. Men lite börjar det klarna om varför det ser ut som det gör i världen och därmed också här i landet.

Sjukdoms uppdatering: Sjukt förkyld men tror att bihålorna håller på att slappna av lite. Känns bättre i alla fall. Snorar vidare samt hostar men huvudvärk och käkvärk har släppt lite.

Familj
: Underbara goa familjen, med barnen som inte fattat att jag varit dålig och näst intill drivit mig till vansinne med sina glada rop och sånger. En gubbe som har fått jobba kväll och därmed inte varit hemma till så många läggningar. Detta har kanske inte påskyndat min tillfrisknande men nu hoppas jag på att jag kan vara pigg nog och överraska barnen med en Lisebergs tur till helgen...


Bilder från förra årets Lisebergs resa


Kommentarer
Postat av: carro

Ja vi håller tummarna på att du blir frisk lagom till helgen och får en underbar dag på Liseberg :))

2010-09-09 @ 13:49:23
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Pernilla

åh, kul med liseberg!

hoppas du blir frisk och att vädret håller i sig. har ju vart kanonväder här hela veckan nu.

2010-09-09 @ 14:26:36
Postat av: Kicki

Jag hörde att det inte skulle bli så fint väder i morgon och på lördag så jag håller tummar och tår för söndag...så länge vi inte berättat något så har vi ju inte heller förstört någon överraskning...hoppas hoppas

2010-09-09 @ 20:28:20
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0