Rött, grönt, blått eller varför inte rosa?

Så, då var det gjort. Nu har jag också gjort min medborgerliga plikt. Om man ville vara helt hemlig med vad man skulle rösta på så gällde det och ta en valsedel från alla partier men jag var inte så hemlig för när klungan framför mig tagit sina valsedlar var det ingen som stod och kikade över axeln på mig. Jag däremot kikade över axeln på de framför mig och konstaterade: två röster på socialdemokraterna, en till centern och lite oväntat en röst på moderaterna från en "knarkare" (det vet ju inte jag om han var men det var en sliten man i alla fall). Så nu får man vänta tills i natt innan man vet utgången på det här valet. Jag kan ärligt säga att jag kommer nog sova gott när vinnaren görs känd, för valvaka är inte min grej även om jag bryr mig om resultatet.

Kommentarer
Postat av: Carro

HA ha!!! Men en klapp på axeln att du masade dig dit :)

2010-09-19 @ 17:03:40
URL: http://cocacola192.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0