Om och om igen

Emil och Madicken det är två filmfavoriter som rullar på tv:n om kvällarna. Tänk att det kan vara så roligt att se samma film om och om igen, dag efter dag. Just nu är det Madicken som visas. Själv skall jag nog ta och ge mig i kast med maten. A har beställt stekt falukorv, pasta och ketchup så det går fort och lätt idag. Att planera maten och göra upp matlistor är annars något som jag avskyr. Det brukar bli 7 st maträtter som återkommer...haha...

Alla tips på god och gärna lättlagad mat mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt med Madicken men efert ett tag får man som förälder nog men barnen kan ju se dom en miljon gånger he he!!!

2010-09-02 @ 20:34:45
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: AnnaViktoria

Tur att det är mysiga filmer iaf som man inte stör sig på, annars blir det lätt tjatigt hihi. Har för mig att Kim skulle se ScoobyDoo hela tiden. Not så mysigt!



Jag la upp en matlista i min blogg. Kan inte du lägga upp dom där 7 rätterna som du brukar laga, så kanske man får inspiration ;)

2010-09-04 @ 20:56:26
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0