Fortfarande sjuk

Idag ringde jag Vårdcentralen i hopp om att kunna bli lite hjälpt. Det blev jag inte! Alla tider var slut för dagen, så det vara bara för mig att må dåligt här hemma bäst jag ville och klarade av. I stället skall jag få ringa senare efter 17 och kanske om jag har tur få en tid på närakuten. Så fram tills dess kommer jag och min bihåleinflammation hålla oss sysselsätta med Ekonomisk politik för utveckling, den boken  är precis så roligt som den låter. Så lägg till lite snor, huvudvärk, ont i käkar och ännu mera snor + bonusen ingen lukt eller smak så vet ni vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vissa dagar är ju helt klart sämre än andra.

kämpa på med boken och krya på dig!

2010-09-07 @ 19:00:00
Postat av: Anonym

Åh jag vet precis hur det känns och det är ingen härlig känsla:( Usch!!!



Hoppas det försvinner snart kram, kram!!!

2010-09-08 @ 14:39:03
Postat av: Kicki

Tackar, jag jobbar stenhårt på att bli bättre :)

2010-09-08 @ 20:09:36
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0