En kväll av ro i kroppen

I går efter vi redovisat olika ekonomiska utlåningsmodeller till fattiga i u-länderna och lett en diskussion om det så lämnade jag Göteborg med lätta steg (sedan att solen sken och det var varmt och skönt gjorde inte saken sämre) Då var jag ledig, fri och hade inte direkt något jag kunde läsa. Idag kl 09,00 lades hemtentan upp. Nu finns det massor med saker att läsa och mängder med viktigheter som skall skrivas ner på papper. När denna tentan är skriven är den här kursen över och ingen är gladare över det än jag!

Nä nu får jag läsa vidare och fundera ytterligare över de olika tillväxtmekanismerna i Afrika och Asien. Hoppas ni har en bra dag i alla fall!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du har och gör det ser ju jag ;)

kraaam!!!

2010-09-22 @ 12:38:39
URL: http://cocacola192.blogspot.com
Postat av: Karin

Heja heja!! Ring om du vill ta en go paus och åka till U L L A R E D ;-)

2010-09-24 @ 21:45:26
URL: http://karinkakan.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0