Tupplur

 

Efter att ha läst en del kurslitteratur på förmiddagen så blev jag jättetrött och sov i 1,5 timme. Det är inte okej! Nu är jag lite rädd att kroppen håller på att förkyla sig. Det är jag inte tid med alls. Så bara för att chocka kroppen lite så tog jag en rask promenad med inställningen: Ryck upp dig kropp och fixa lite motgift till alla äckliga förkylnings baciller. Så nu förväntar jag mig en mycket piggare tillvaro i morgon?! Jag åt 2 clementiner med (helgardering), ni vet C- vitaminer is da shit!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det får vi hoppas att du håller dig borta ifrån.

Det är bra med C-vitaminer och att clementiner seda är jättegott är ju bare ett pluss ;)

2010-10-05 @ 17:55:27
Postat av: Mariana

Det är skönt att sova :-)

2010-10-05 @ 20:23:24
Postat av: Kicki

Carolin: Ja precis

Mariana: hehe, ja det är det, men 1,5 timme mitt upp i plugget blev lite för mycket. Jag skulle bara ta mig en powernap..det gick ju sådär :)

2010-10-05 @ 20:32:39
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0