Trollspöt har varit framme

Vilket vackert höstväder vi har! Jag njuter i fulla drag, snart kommer det bara vara regn och slask så det gäller att passa på och fulla huvudet med fina bilder nu. I går var jag och J ute och fyllde min kamera med lite bilder med. Det är ju så fint med alla höstlöv och solen med ett fint ljus. Jag tog massa fina bilder på J men jag vet inte om hon skulle uppskatta om jag la upp dem här så jag avvaktar tills jag fått klartecken. Jag tänkte bara ge er ett litet exempel på hur det kan se ut när jag varit framme och använt fotoshop på ett kort. Jag brukar inte retuschera mina kort så hårt men för att bevisa vad man kan göra har jag överdrivit lite. Jag menar, vem är jag om jag inte får ha mina mörka ringar under ögonen, linjer och olika prickar, ärr och rynkor...?

 

Vilken bild gillar ni bäst?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste vara en proffsfotograf som tagit den enastående bilden ;) hehe

2010-10-17 @ 14:47:58
Postat av: Carro

Du är fin vilket som men tänk vad man kan göra.

2010-10-17 @ 19:23:03
Postat av: Kicki

Jessica: kan vara så :)

carolin: Ja, lite bättre kan det alltid bli..men TACK!

2010-10-20 @ 10:14:24
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

Visst är det roligt att kunna ändra sina bilder så :) Men jag tycker allt allra bäst om dig på den nedersta bilden - det ligger många goa, härliga skratt bakom dom där små "skrattrynkorna". Puss o kram!!

2010-10-20 @ 19:40:09
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Jessica

:D

2010-10-21 @ 21:25:26

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0