Ser rött

I går var jag ute på lite festligheter hos min kära kollega och vän E. Vi hade en jättemysig kväll med resten av kollegorna på jobbet. Vi var ett gott gäng i blandade åldrar och med blandad mängd alkoholintag, en del kanske med för mycket innanför västen. Jag har inte ont i håret idag så jag är nöjd. Eftersom vi var på "hemmafest" så vågade jag mig på ett par röda läppar, inte läppstift men väl ett rött läppglans. Jag jobbar på att bli mer "vågad" eller i alla fall göra som jag själv vill utan att skämmas.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Starkt jobbat! Och du var jättefin i röda läppar.

2010-10-02 @ 14:32:12
Postat av: Carro

Jättesnyggt ju!!! Vilken hotting och fin du var i håret också :)

Puss!!!

2010-10-02 @ 18:25:28
Postat av: AnnaViktoria

Snygging!!

2010-10-02 @ 20:21:45
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Haha..tack, vad snälla ni är!!

2010-10-02 @ 21:42:22
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0