Röra på sig

Vardagsmotion, det är något jag försöker klämma in så ofta det finns tidsutrymme. Jag går bl.a.till och från Universitetet om jag har tid och det inte spöregnar.

Jag har ju fortfarande inte varit i väg och köpt det där gym-kortet än eftersom M:s arbetstider varit helt katastrof. Men nu när det börjar rätta till sig så kan det vara läge och köpa ett kort som jag kan använda och inte bara köpa ett kort och sponsra gym-anläggningen, tro mig jag har lagt mycket pengar på ren sponsring under årens lopp. Hoppas bara det inte blir en upprepning av tidigare dåliga mönster..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaaa, gymkort tycker vi om :D

2010-10-15 @ 18:25:36
Postat av: Kicki

Jaa,du skall inte gå dit och hjälpa mig ordna det i morgon??

2010-10-15 @ 19:19:55
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0