Pendla

Att pendla ensam eller tillsammans med andra det är frågan, men vad är svaret? I bland är det så himla skönt och få vara asocial och bara sova hela vägen hem. Eller bara sitta och stirra ut genom tågfönstret och bolla idéer med sig själv. Sen kommer de där dagarna då tågresan känns så lång som om jag aldrig kommer man fram då hade det varit trevligt och ha någon att prata med. Hela den här terminen har jag pendlat själv men nu har jag fått en klasskompis som också bor i Uddevalla och nu pendlar vi ihop, för det mesta. Men ibland väljer jag en annan avgång bara för att få vara ensam en stund :)

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Precis så är det ju! Det är ju perfekt att kunna välja också.

2010-10-07 @ 20:06:35
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Haha, vad skönt att jag inte är ensam!

2010-10-08 @ 20:33:26
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0