Nyfiken i en strut

Vi kan hämta ut våra tentor från Fattigdoms kursen nu men bara under en halvtimme om dagen och den halvtimmen är väldigt svår att pricka in. Jag är sjukt nyfiken på hur många poäng jag fick och vad hon har skrivit för kommentarer. En tanke var att ta tåget ner idag trots att det är en hemstudiedag, men efter moget övervägande så väljer jag att spendera de 4 timmarna som det skulle ta att åka härifrån, hämta tentan och åka tillbaka här hemma med näsan i en bok i stället. Jag får vänta till ett senare tillfälle, när nu det kan bli...åhhh störande...

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är klart man vill veta men det är nog smart att hålla sig :)

2010-10-20 @ 12:53:58
Postat av: Kicki

Ja, nu hann jag ju med lite annat och det är ju fint det med ÄVEN om jag var riktigt sugen på att åka ner..

2010-10-20 @ 14:40:57
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

Irriterande när man måste pricka in tider så, förstår att du är nyfiken! Men jag hade inte heller orkat åka ner till Gbg bara för det, sååå kul är det inte att åka kollektivt :P

2010-10-20 @ 19:36:37
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0