Något inför halloween kanske?

Läste hos Anna att hon hade yearbookat sig själv och det såg ju så himla roligt ut så det var ju jag också tvungen och testa (såklart). Jag valde ut några bilder som jag gillade håret på, men man kan välja många fler om man vill. Men på bilden från 1964 så är jag VÄLDIGT lik min egen mor i den åldern. Hon gick då på frisörskola och hade perfekt hår, varenda hårstrå på plats. Jag är väl inte riktigt lika fin i håret till vardags men nu fick ju jag också uppleva känslan av perfekt frisyr. Håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha !!! Snygging ;)Föresten Vad lik du var din mamma på -64:an

2010-10-20 @ 17:25:28
Postat av: AnnaViktoria

Visst är det kul!! :) Och jaa du var verkligen lik din mamma på den, har ju för mig att jag har sett ett sånt foto hemma hos dig. Jag tyckte själv att jag var lik min mamma på nån av mina bilder - roligt hur mkt en frisyr påverkar med :)

2010-10-20 @ 19:34:57
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carolin: Haha..jo jag säger ju det :)

Anna: Svinkul, jag måste göra M med :) Det är lite häftigt att det kan göra så mycket bara med frisyren.

2010-10-20 @ 21:41:52
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0