Mys kväll

Ett fredagsmys värt sitt namn har vi genomfört idag. Vi (jag och store pojken) hyrde två filmer en till barnen och en till oss vuxna. Sedan fick barnen välja maträtt, och då valde de favorit maträtten pannkakor. Efter det poppade vi popcorn och satte på Spöket Laban filmen och mös. Herregud, att jag har så stora barn att de själva kan vara med och påverka en kväll. Mina barn är verkligen min stora lycka! När vi sedan lagt barnen och de hade somnat så såg vi (mest jag) på I love you Phillip Morris med Jim Carrey. Det var okej, vissa partier var tom väldigt bra och jag fick mig ett par goa skatt och även några tårar men överlag så höll den "bara" en okej standard.


Kommentarer
Postat av: Carro

Mys pys :))

2010-10-16 @ 10:52:19

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0