Indien t.o.r över lunchen




Idag har jag vidgat mina vyer lite och provat på mat som jag inte har ätit tidigare. I Göteborg finns det så mycket och välja på att man kan nästan bli lite knäpp av alla val som finns men idag slutade det med att vi hamnade på en Indisk restaurang. Jag tog Tandoori-Kyckling och det var gott, påminde lite om det thailändska köket. Det var inte sista gången jag åt indiskt. Jag är lite stolt över mig själv att jag gick med på att äta här för jag är inte så lätt övertalad när det gäller att prova nya maträtter, men idag gjorde jag ett undantag och det lönade sig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Mmmm.... då vet jag var du skall ta mig nästa gång vi är i Götet ser skitgott ut !!!

2010-10-26 @ 19:59:41
Postat av: AnnaViktoria

Åhh indisk mat är så gooood! :)

2010-10-29 @ 18:39:05
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Hihi...ja hit kan jag absolut ta dig. Litet mysigt ställe med ca 5 olika alternativ till dagens :)

2010-10-30 @ 15:58:28
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0