Du och jag mobilen, du och jag :)

Förväntansfull, på väg mot affären
Pillar på tänkbara mobiltelefoner

Nu har jag genomfört mitt köp och mobilen ligger bredvid mig på skrivbordet och laddas. När jag väl bestämt mig att jag skall köpa något som jag gått och tänkt på länge så är det inte okej och vänta. Då måste köpet ske här och nu. Sedan hade jag lite tur också för den telefon jag vill ha fanns som annonsvara och kostade lika mycket som på nätet, perfekt! Än är vi inte riktigt kompisar jag och mobilen för jag har inte koll på alla funktioner. Min sambo höll på och skratta ihjäl sig när jag inte hittade ring- funktionen. Men helt självklart är det inte, och jag har fortfarande inte lärt mig hur jag sparar nya kontakter. Men jag kan använda facebook! :)

Sony Eriksson X10 Mini Pro - Svart


Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket fin!!! Hoppas ni får ett långt och lyckligt förhållande :)

2010-10-12 @ 19:41:55
Postat av: Jessica

Woho =) Du får uppdatera mig om vad du tycker om den när ni blivit lite närmare vänner ;)

2010-10-12 @ 20:33:00
Postat av: Mariana

Det är alltid kul med nya telefoner men jäkla irriterande innan man lärt sig hur dom fungerar :-)

2010-10-13 @ 12:16:14
Postat av: Kicki

Carro: Tack, ja det hoppas jag med :)

Jessica: Ja det skall jag göra, det finns många finesser och klura ut :)

Mariana: Ja visst är det, men just nu är det som sagt lite irriterande MEN snart så skall jag nog klurat ut det mesta... :)

2010-10-13 @ 14:37:25
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

Najs!! :) Blir lite ångerfull över att jag inte valde den jag med.

2010-10-13 @ 16:12:10
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Hehe...du kan få lov och pilla lite på den när vi ses :)

2010-10-13 @ 20:19:09
URL: http://fokuskicki.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul att vi tänkte samma =)Vad tog du för abonemang?

2010-10-13 @ 21:42:39
URL: http://karinkakan.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0