Barnen är mina solar

Sol ute, sol inne och sol i sinne

Det gäller och hålla humöret uppe när jag har så långa dagar hemifrån. Fy, blä och usch det är inge vidare idag var jag borta mellan 08,00-19,00. Som tur är har jag fina svärisar som hjälper till med dagis hämtningen när det krisar till sig, och nu i älgjakts tider så det verkligen snällt att de ställer upp. När de här bilderna togs i förra veckan så var det inte en jäkt och stress dag. Den här dagen hämtade jag barnen tidigt och vi gjorde matsäck och gick ut i skogen och fikade. Det var så härligt, solen och barnen strålade i kapp och jag bara njöt av att ha lite kvalitets tid med mina hjärtan.

Hösten visar upp sin färgprakt

Bus i skogen


Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Härliga bilder :) Men usch vilken lång dag :(

2010-10-11 @ 21:53:16
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Carro

Vad du är dukig och gör massa grejer med dina barn :)



Jättefina bilder och usch för långa dagar i skolan

:(

2010-10-12 @ 09:57:56
Postat av: Kicki

Anna: Tack! Ja, fy det blev en riktigt lång dag

Carolin: Ja hur redig som helst :) Men tack för att du tyckte om bilderna och tyckte synd om mig :)

2010-10-12 @ 13:11:08
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0