All in!

Jag myser hela tiden när jag tänker på hur roligt jag hade det under min tjejkväll i lördags. Carolin tog en massa fina bilder så jag kör en rippoff och publicerar hennes bilder.


Jag bjöd på välkommsdrink och vi minglade lite, under tiden lekte vi galenpanna fast vi fäste lapparna på ryggen. Jag dukade upp en liten buffé (som slukades, tydligen var gästerna vrålhungriga?!) Efter det kom chipsen och ostbågarna fram och till den bjöds gästerna på ett litet shotrace. Kvällen avslutades med kladdkaka och en frågesport jag satt ihop. Alla verkade nöjda och glada och kvällen fortsatte på krogen för de som kom in (mycket folk i rörelse på stan) och hemfärd för de som inte gick in med med mottot ALL IN :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket fina bilder om jag får säga det själv ;) Ha ha ha!!! Varsigod och raipa på hi hi!!!



Ja hade ni gått när jag gick så hade det blivit ALL IN för er också men icke.



Tack än en gång för en rolig kväll detta får vi göra om snart !!!

2010-11-09 @ 09:24:44
Postat av: AnnaViktoria

Det ser verkligen ut som en toppenkväll!! :)



Och nääää jag är inte alls avundsjuk ;) Snyft :P

2010-11-09 @ 19:29:24
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Carro: Visst var de fina :) Proffs fotograf

Anna: Det var en toppenkväll, du fattades oss :(

2010-11-09 @ 21:27:49
URL: http://fokuskicki.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0